ATARI TEENAGE RIOT
Trupă fondată în 1992, ca o ripostă la subcultura Neo-Nazi, prin fuziunea vederilor hardcore-punk cu Techno-ul german, s-a constituit iniţial din trei berlinezi Alec Empire, Hanin Elias şi MC Carl Crack. Numele lor provine dintr-un cântec portughez, pe nume "Teenage Riot" din albumul cu acelaşi nume, ei adăugând Atari deoarece pe un computer ATARI ST îşi creau compoziţiile. Au fost în turnee cu Wu-Tang Clan, Rage Agaist The Machine, Nine Inch Nails, Ministry, Moby sau Beck.

După ce s-au reunit în 2009, ei şi-au păstrat un puternic mesaj politic, păstrând fuziunea dintre vederile lor anti-fasciste, anti-naziste şi anarhiste, cu voci punk, îmbinate cu sound-uri techno. Au un label propriu, fondat de Alec Empire, numit după genul muzical creat de ei, DIGITAL HARDCORE, label sub care şi-au scos cele 6 albume. În primăvară lui 2012, videoclipul piesei Black Flags a fost nominalizat de MTV, la MTV Music Awards, pentru categoria Best Protest Song Of The Year.

Este singura trupă pe care iTunes a cenzurat-o, pe motiv că muzica lor ar putea naşte proteste.
FERNANDA MARTINS
Fernanda Martins este văzută a fi unul din cele mai notorii nume din lume a scenei Techno.
DJ-iţă originară din Brazilia, performează în multe din cele mai mari şi importante cluburi, party-uri şi festivaluri din lume. A luat parte la cele mai mari eventuri techno din ţara ei natală, precum şi în ţări ca: Germania, Franţa, Olanda. Belgia, Elveţia, Spania, Polonia, Slovenia, Italia, Portugalia, Irlanda, Republica Cehă, Ucraina, Croaţia, Slovacia, Argentina, Andorra, Columbia, Venezuela.

Deţinând o nemaipomenită tehnică de a mixa, o superbă charismă şi un inconfundabil stil plăcut de a relaţiona cu publicul, DJ Fernanda Martins nu poate lăsa indiferent orice fel de ascultător ar avea.

Atunci când performează, adoră a abuza de cuts, scratches şi FX-uri, pentru a creea mixuri precise, detaliate şi “explozive” cu care îşi cucereşte orice iubitor de muzică electronică de oriunde.

Mai presus de toate, Fernanda Martins este binecunoscută pentru excelenta ei selecţie muzicală. Apariţiile ei abundă de cântece pline de o puternică energie şi o amprentă inconfundabilă. Este într-un perpetuu studiu, pentru a încorpora elemente şi sonorităţi noi, fiecărui set.

Chiar de ar cânta cel mai puternic hardtechno, ori chiar de ar aborda cel mai pus techno (sub aka-ul ei Dot Chandler), Fernanda reuşeşte să abordeze intreaga flexibilitate pe care stilul techno îl oferă.
SIGUE SIGUE SPUTNIK
Sigue Sigue Sputnik, descrisă la vremea ei că fiind „sex hi-tech, violenţă de designer, a cincea generaţie rock'n'roll”, funcţionează acum ca Sigue Sigue Sputnik Electronic, cu solistul Martin Degville însoţit de Johann Weidemann pe tastatură. Această nouă încarnare a Sigue Sigue Sputnik prezintă cântecele originale într-un nou stil electro.
Trupa Sigue Sigue Sputnik a fost formată de Tony James de la Gen X şi Neal X (Whitmore), care l-au recrutat pe Martin Degville - „post-punk drag queen”. Degville era designer de haine şi a furnizat garderoba trupei, iar YaYa, magazinul la care lucra, a devenit baza SSS.

Primul single, „Love Missile F1-11”, a fost lansat în februarie 1986 şi a ajuns pe locul 3 în UK Singles Chart, numărul 2 în Africa de Sud şi a fost un hit major în mai multe ţări din Europa şi Asia. Popularitatea i-a fost amplificată de includerea în filmul lui John Hughes, „Ferris Bueller's Day Off”. Următorul single, „21st Century Boy”, a ajuns pe locul 20 în Marea Britanie, iar albumul „Flaunt It” a ajuns în Top 10 în Marea Britanie. Albumul includea reclame plătite între piese, anunţurile (printre care spoturi pentru revista i-D Magazine şi Studio Line de la L'Oreal) fiind completate de reclame ironice false, inclusiv una pentru societatea Sputnik, care susţine că „pleasure is our business” (plăcerea e afacerea noastră) – o propoziţie devenită emblematică pentru Sigue Sigue Sputnik.
DOPE D.O.D.
În ianuarie 2011, la debutul lor, Dope D.O.D. au “rupt gura târgului” cu clipul lor video “What Happened”. Producţia a fost super bine primită la nivel internaţional, ajungând astăzi la 26,696,993 vizualizări pe YouTube.

Succesul lor a adus imediat două importante colaborări: cu legenda rap Sean Price și starul underground Simon Roofless(ambii din S.U.A). Nu au fost singurii care colaborează cu ei, astfel că, în iunie 2011, Fred Durst de la Limp Bizkit îi invită ca trupă de deschidere pentru turneul European Limp Bizkit. După turneu, urmează o altă trupă faimoasă care îi invită ca trupă de suport, și anume Korn, pentru turneul american: “Path Of Totality".

Semnează cu celebrul label hip hop Duck Down Records. Urmează turnee în 2012: 115 gig-uri în 17 țări diferite. Parcurg mai toate festivalurile majore din Europa, Rock en Seines, Printemps de Bourges, Eurockeenes(Franţa), Dour(Belgia), Monegros Dessert Fest(Spania), BestFest(România), Lowlands(Olanda), Hip Hop Kemp(Cehia), The Great Escape(UK), Dour (Belgia), Paleo(Elveţia), Stuttgart Hip Hop Open(Germania) și Sziget(Ungaria).

2016 a fost un an cu peste 50 de show-uri în Europa, din care primele două, din Viena și unul în Budapesta, fiind cu casa închisă!


JAMARAM
Formaţia Jamaram a fost înfiinţată acum 17 ani, iar în acest timp a susţinut peste 1.500 de concerte live în Germania, Europa şi întreagă lume - şi nu plănuiesc să se oprească aici! Veteranii concertelor din sudul Germaniei sunt în permanentă în turneu şi se pregătesc să fie acaparaţi de un nou val de entuziasm în cluburi şi pe scenele de festival.

Cu inspiraţia culeasă din călătoriile şi turneele din peste 20 de ţări, noul spectacol live exploziv include muzică în stilurile Ska, Latino şi Pop, la care se adaugă piese în genul Balkan Beats şi Afrobeat, pe lângă repertoriul de baza de piese Reggae&Dub - un cocktail intens care, cu siguranţă, va aduce o fericire nestăvilită în rândul fanilor şi al formaţiei. Dacă va interesează divertismentul live de bună calitate, atunci nu trebuie să rataţi acest spectacol colosal... Nu va rămâne decât să va umpleţi de energie pozitivă sau să fiţi uimiţi!
HÄMATOM
De la nord la sud şi de la est la vest. Dintr-un beci pentru repetiţii din 2004 şi până să ajungă cu hitul „Wir sind Gott“ pe locul 5 în topurile gemane, a fost o lungă cale a celor patru, de căutări, cântări, festivaluri ori turnee, unde ei au pus întotdeauna muzică pe planul întâi. Iniţial nu au pus pe numele lor sau pe aspect, însă, în definirea lor, Nord, Sud, Vest şi Est alături de măştile purtate, au creionat întregul concept de succes al trupei de crossover thrash-Neue Deutsche Härte, Hämatom. Deschid concerte pentru J.B.O. sau Knorkator, cântă la festivaluri cu trupe ca Nightwish sau Manowar, iar după lansarea primului lor EP „NEIN“, în octombrie 2005 împart scena festivalului Burning Fall cu Six Feet Under, Disbelief sau Ektomorf. Ajung la noi în Balcani ca trupă de suport a celor de la Rammstein în Bulgaria la Sofia Rocks Festival din iulie 2013.

Progresează constant, au la activ 6 LP-uri, 3 single-uri şi 2 EP-uri, albumul de studio Wir Sind Gott(2016) păstrându-se timp de mai multe săptămâni, în Top 100, pe locul 5 în Germania, în Austria pe locul 24 şi în Elveţia pe locul 69!

Acum, în mod constant au gig-uri cu cu toate biletele vândute, sparg topurile de profil, şi pe scenă fac show-uri memorabile!
IMPLANT PENTRU REFUZ
În 1995 Impant pentru Refuz a apărut pe scenă muzicală din România şi, de-a lungul anilor, a devenit un nume de referinţă. Primul album IPR, care poartă numele trupei, a fost lansat în 1996, iar de atunci au mai urmat alte şapte materiale discografice. Cele mai recente sunt „Cartography” (2015) şi „Acustic (Live@Unirii5)” (2016).

Pe scenă, trupa are o energie extraordinară motiv pentru care a cucerit nu doar publicul timişorean, dar şi pe cel naţional şi chiar internaţional. Astfel, Implant pentru Refuz a urcat pe scenă la festivaluri importante, printre care se numără şi EXIT. De asemenea, formaţia a cântat în deschidere pentru Korn, la Bucureşti.

Implant pentru Refuz înseamnă, deopotrivă, atât un sunet mereu proaspăt, greu de ignorat, dar şi un mesaj puternic, ancorat în realitate, care se regăseşte în versurile pieselor.

În prezent din IPR fac parte, Octavian "Vita" Horvath, Valentin "Freaky" Popescu, Răzvan "Meshu" Nicov, Czifrak "Pista" Ştefan şi Alexandru Hera.
ROA
Se numesc Rise Of Artificial şi au apărut în noiembrie 2010. Membrii fondatori sunt Bogdan Popoiag ( UNU' ) şi Cezar Stănciulescu ( Junkyard ). Premiera lor în FM s-a manifestat în dimineaţa de 10 noiembrie 2010, având ca esenţă lansarea primului single intitulat "Ne Place", single ce s-a auzit prima dată la Radio Guerrilla, urmând a fi preluat de către toate radiourile din țară şi din Bucureşti. În prima jumătate a anului 2011, “Ne Place“ ajunge să se claseze pe prima poziţie în topurile muzicale şi să se transforme în cel mai difuzat cântec din fm-ul românesc.

Compoziţiile pieselor sunt comune şi separate, în funcţie de inspiraţie. Bogdan se foloseşte de experienţa de regizor, semnând astfel şi regia videoclipurilor ROA. După trecutul glorios cu Şuie Paparude ( 2003-2009 ), Cezar nu va ezita nici de această dată să ne încânte cu binecunoscutele lui părţi vocale. Din mai 2011, un nou membru se alătură trupei. Cristin Negriuc este numele lui şi va răspunde de elementele electrice ale sunetelor de chitară. Pe 25 mai 2011, ROA lansează primul album ce se intitulează "ARTIFICIAL". Un material compus din 19 track-uri, ce include şi piese anterioare semnate de Junkyard, extrase de pe albumul “Arpegaut” din 2009. În noiembrie 2011, ROA lansează cel de-al II-lea videoclip din istoria trupei “Sonata în LA Minor”. Single-ul nu se regăseşte pe albumul “Artificial”, dar se bucură de statutulde bonus track, fiind caracterizat genului electro cu influenţe dubstep şi hip-hop. 

JINJER
JINJER este o formaţie din Ucraina ce are un frontman feminin. Genul abordat e un mix de metalcore progresiv şi groove metal, cu accente de funk, reggae şi Jazz. Potrivit membrilor trupei s-a simţit o abordare death metal - şcoală europeană, o dată cu cel de-al doilea lor album.

Jinjer s-au născut în 2010 o dată cu cooptarea Tatianei Shmayluk la voce. În 2013, li s-a conferit titlul de Best Metal Band Of The Year în Ucraina. A urmat semnarea unui contract cu labelul Napalm Records, şi da, sună de ….RUP!
BASSKA
Încă de la primul concert Basska, majoritatea publicului i-au încadrat într-unul sau alt gen muzical. Dub, reggae sau urban au fost doar câteva din stilurile ce au fost atribuite muzicii lor. După ultimul an de concerte şi repetiţii Basska înseamnă toate aceste genuri, şi chiar unele care nu au fost menţionate.

Ei preferă totuşi să denumească acest stil "music with soul". Din sala de repetiţii până pe scenă sau în studio, constanţa acestui grup de artişti rămâne "sufletul", în timp ce infuzia de influenţe muzicale continuă să se facă simţită cu fiecare piesă.
HAOS
Grupul de atitudine politică şi socială Haos din Timişoara este cea mai veche trupa activă de punk-rock din România. Trupa s-a înfiinţat în 1991 şi se numeşte “Haos” din 1993. Componenţa din 1993: Adi Iacob “Tzava” - tobe, Cristi Miclea “Mashi” - chitară, Balla Lorand “Lori”- bass, Andrei Racolta - voce, chitară, bass.

Din formaţie au făcut sau fac parte oameni care au format apoi alte trupe (Dan Nichici “Nexantes”- Terror Art, Cristi Miclea “Mashi” şi Adi Iacob “Tzava” - Implant pentru Refuz, Adi Paraianu “Floyd” - Persona), oameni care au activat şi în alte trupe (Andrei Racolta - Hades, Transition 2, Arthur Ionescu - Nomansband, Ritchie Alznauer - Nomansband, Sergiu Popovici - Stone Fiction, Ovidiu Mihăiţă - Dordeduh) şi oameni care au influenţat în mod pozitiv orientarea grupului (Balla Lorand, Mircea Stamen, Ioan Codrea).

Din 1993 până acum Haos a avut numeroase concerte în ţară şi în străinătate şi a fost implicată activ în multe proiecte, organizare de concerte şi acţiuni: Underground Timişoara Festival, Fundaţia Culturală I.N.C.A. Timişoara, Zilele Pământului, Food Not Bombs, No Border Fest, Auăleu Teatru, etc.

Componenţa actuală:
Andrei Racolta - voce, chitară
Arthur Ionescu - bass
Ovidiu Mihăiţă - tobe

TESCO DISCO
Tesco Disco sunt iniţiatorii primelor party-uri indie din Ungaria, care încă din 1993 organizează petreceri deosebite în care grupurile indie maghiare au posibilitatea de a evolua pe scene bine echipate, în faţa unui public numeros.
REAL ONEZ
Un colectiv sârb compus din diferiţi DJ, producători şi MC, precum şi de alte personaje creative.
CENTRIFUG
Cu gustul muzical care se formează continuu în timp ce călătoreşte prin întreaga ţară, încearcă să îmbrăţişeze diferite genuri de techno şi să exploreze frecvenţele printr-o varietate de sunete solide tribale, combinând bucăţi spaţiale sau acide care vă vor “ucide” profund urechile.
B-TON
B-TON se înfiinţează la Arad în anul 2000, în contextul unei fierberi culturale underground. Reinventarea cu iz psihedelic a pieselor fostului lor proiect de hardcore, Slammer, permite trupei să înflorească în scena arădeană coagulată în jurul clubului Tub, asimilând lacomă influenţele şi cultura de rave.

Trupa devine cunoscută naţional în 2004, fiind inclusă pe compilaţia cu noul val de underground românesc, SABOTAJ împreună cu trupe precum Coma, Paraziţii, Luna Amară. La începutul anului 2005 se finalizează albumul de debut „Văduva albă”, care apare la Rebel Music în cursul lunii aprilie. Înregistrările au avut loc la studioul VDV Music, cu Adrian Despot la butoane (care semnează şi producţia muzicală).

Muzica B-ton merge pe mai multe coordonate, având la bază energia şi interpretarea punk rock, condimentată frecvent cu elemente de drum n bass şi electronică. Alternând conceptul de concert cu cel de party sau #bolanzala, trupa surprinde live cu fluiditatea repertoriului sau, ce conţine remix-uri şi momente de raggae, blues sau funk, rămânând constant dansant, antrenant şi surprinzător pentru public.

"Imaginează-ţi o lume fără noi! Ce plictiseală, fără tărăboi!"

Fluiditatea caracterizează şi componenţa trupei, care de deviază des de la trio-ul încetăţenit din 2011 de Fly (voce, chitară), Mark (bas, voce) şi Dănuţ (tobe), racolând-ul pe Dodi şi alţi invitaţi pentru nişte extra adrenalină şi alternând cu recent reînceputa colaborare în plan spatialo-experimental cu toboşari recunoscuţi deja pe plan internaţional: Marcel Moldovan şi Alex Unc.
DEATH BEFORE DIGITAL
Cel mai s labatic band de surf punk 'n' roll!
GRAVE FOR SALE
Trupa care citează influenţe psychedelic, horror, punk şi desert surf a fost înfiinţată acum cinci ani la iniţiativa lui Tibi Mijea (tobe) şi Iancu Jianu (chitară 2012-2014). Ulterior s-a alăturat Marco Kurunczi la bass, iar Adi Ulmeanu a intrat la începutul lui 2013 în band cu chitară şi sound effects. În 2013 apare primul E.P. intitulat New Moon. Sedimentarea trupei s-a produs la începutul lui 2015, odată cu venirea unei figuri inedite, Robyn Grozoni. Ea este una dintre cele mai inedite prezente pe scena muzicală românească, fiind născută în Canada. Robyn provine dintr-o familie cu înclinaţii muzicale şi a copilărit în White Rock (lângă Vancouver), un loc unde s-au filmat printre altele şi câteva scene din serialul de mare succes Dosarele X şi trăieşte în Timişoara de aproximativ 13 ani. Pe data de 28 august 2015 Grave for Sale lansează primul videoclip realizat de Cristian Maghiar – Doifilm – pentru piesa Angry Surfer, moment marcat printr-un concert la D’arc pe Mal, cu suportul trupei Arc Gotic. În 2015 trupa a participat la prima ediţie a festivalului Revolution Festival Timişoara şi tot în acelaşi an câştigă semifinala Banat a concursului GBOB România, calificându-se şi participând la finala naţională GBOB România. În 2016 Grave For Sale a participat la primul Rockabilly Festival din România, „Manufest”. În acelaşi an „Rasputin” (Bogdan Constantinescu) se alătură la bas, aducând cu el influenţe dark şi experimental în soundul trupei.

Grave for Sale înseamnă: Chitară: Adi „Dr. Ribes” Ulmeanu, Bass: Bogdan „Rasputin” Constantinescu, Keyboards & Acordeon: Robyn „Shenanigans” Grozoni Tobe: Tibi „Le Rigid” Mijea.
K-MEL
Jaime Herrera (aka K-MEL) is born in the Tiger Anzoategui State (Venezuela) on the 20th December 1983. Currently is based in Bucharest Romania, since 2012. He started his career in 2007, in his origin country Venezuela, playing in clubs and events. Distinct characteristics in the scene are what identifies him, his DJ sets are explosive and with a lot of dynamism, not maintaining one single line, having a very proper style influenced by complete underground sounds, creating a good atmosphere to his audience. He is an artist driven by consistence, vision and passion.
PNEUMATIX JIGGA B:HEX NOXIOUS
KUKILLA & MC VAPOR SMASHUP
RELATIVE DRINK OR DIE KAZAH GOT-X PROTONBLAST KEVLAR HIPER DIY A D-PRESSION MUH'FUCKA D-TONE CIPS TOBEN MARDUK MUTU CLARK FLY JON BRAIA HANGING AROUND TRICK ELECTRICK COLIN KLIX ALTERED CORE CORP PRV RNTK TASTEFUL INDECENCY